luk og vis ikke igen Cookies - Vores hjemmeside bruger cookies. Hvis du anvender vores hjemmeside accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Hvad er cookies? Læs mere

COVID-19 (Corona-virus)

Gældende fra torsdag 6. maj

 

Bygningen er fra torsdag den 6. maj 2021 åben for alle aktiviteter med de begrænsninger vedr. Corona, myndighederne har meddelt om de forskellige områder.

 

Vi har i Bygningen foretaget alle nødvendige forholdsregler for at overholde myndighedernes krav til afholdelse af forskellige arrangementer.

Der kan være forskellige krav til forskellige arrangementstyper, så ved ankomst til Bygningen - venligst orienter jer ved den opsatte skiltning, samt følg personalets anvisninger. I nedenstående er de vigtigste forhold beskrevet.

 

Mundbind / visir samt Coronapas:

Fra torsdag den 6. maj 2021 skal alle der bevæger sig rundt i Bygningen bære mundbind eller visir, samt være i besiddelse af gyldigt Coronapas. Mundbind/visir må dog tages af, når man sidder på sin plads.

 

Foreninger og eksterne arrangørers ansvar:

Det er den enkelte forening samt arrangørs ansvar at sikre at alle deltagere ved et arrangement opfylder ovenstående krav til mundbind/visir samt gyldigt Coronapas.

 

Vedr. møder/konferencer/foredrag/koncerter og lokalereservation generelt:

Alle bookinger i Bygningen bekræftes med forbehold for udviklingen af restriktionerne vedr. Corona smitte.

Vær opmærksom på det begrænsede antal gæster i mødelokalerne. Vi har lavet en bord- eller stoleopstilling som overholder de gældende retningslinjer. Der må derfor ikke rykkes rundt på opstillingen.

 

Forsamlingsforbuddet på 25 personer gælder ikke ved koncerter og arrangementer i Spillestedet, Lille Sal og Store Sal, hvor publikum er placeret på stolerækker med ansigtet i samme retning. Det betyder at koncerter, foredrag og andre arrangementer gennemføres som planlagt, under de restriktioner der gælder i forhold til lokalernes størrelser. Det vil sige max 50 personer siddende i Spillestedet og Lille Sal og max 100 personer i Store Sal.

 

Der må max være 4 personer ved buffeten ad gangen.

 

Vi har forsøgt at ”ensrette” den gående trafik, så godt som muligt. Der vil hænge informationsskilte m.m.

 

Vedr. Kreativ Zone

Der er udsendt nærmere retningslinjer til alle brugerne af Kreativ Zone.

 

Specielt vedr. koncerter:

Det er pt kun muligt at afholde koncerter med et siddende publikum. 

Retningslinjer for jer, der skal til koncert i Bygningen: 

  1. Hold afstand til hinanden – og til personalet, for din egen og deres skyld.
  2. Koncerten vil være et siddende arrangement. Vi har lavet en bord- og stoleopstilling
    som overholder de gældende retningslinjer. Der må derfor ikke rykkes rundt på opstillingen.
  3. Der må max være 4 personer i baren ad gangen/ Max 6 personer, hvis koncerten er i Store Sal.
  4. Baren lukker kl. 22.00.
  5. Vi vil sætte stor pris på kontaktløs betaling.
  6. Vi har forsøgt at ”ensrette” den gående trafik, så godt som muligt. Der vil hænge informationsskilte m.m.
  7. Vi kan desværre ikke tilbyde garderobe.
  8. Der kan være forlænget ventetid ved billetscanning, forevisning af Coronpas og bar pga. restriktionerne, så vi håber på jeres forståelse og tålmodighed.
  9. Man skal forevise gyldigt Coronapas ved ankomst samt bære mundbind ved ind- og udgang samt når man forlader sin plads.

 

 

Administrationen er åben for henvendelser i kontorets normale åbningstid, på alle hverdage fra kl. 9.00 – 15.00 på tlf. 7583 8677 samt på mail: info@bygningen-vejle.dk 

 

 

 


Nice to know

Følg os på Instagram #bygningenvejle


Find vej